کنکور 94

سلام.به وبلاگم خوش اومدی! امیدوارم هرچی که میخوای توش پیدا کنی!این وبلاگ رو فقط بخاطر این ساختم چون احساس کردم اونقدر تجربه تو یکساله کنکورم پیدا کردم که بتونم به کنکوری های سال بعد از خودم کمک کنم اگه سوال داشتی به ایمیلم پیام بده تا بتونم کمکت کنم.

کنکور 94

سلام.به وبلاگم خوش اومدی! امیدوارم هرچی که میخوای توش پیدا کنی!این وبلاگ رو فقط بخاطر این ساختم چون احساس کردم اونقدر تجربه تو یکساله کنکورم پیدا کردم که بتونم به کنکوری های سال بعد از خودم کمک کنم اگه سوال داشتی به ایمیلم پیام بده تا بتونم کمکت کنم.

برنامه ریزی کوتاه مدت

تو برنامه ریزی کوتاه مدت باید سعی کنید تایمی که برای مطالعه ی یک هفته در نظر میگیرید منطقی باشه...ایت منطقی بودن دودسته میشه:


  1.پیش بینی خرکاری منطقی ( خر یعنی بزرگ :-)
مثلا چون تو یه هفته درست درس نخوندی و تایم مطالعه ات تو روز قبلا از 8ساعت بالا نرفته چرا الان 50ساعت واس خودت ریختی و  4روزم کلاس داری؟؟؟

2.پیش بینی بالابردن منطقی
طرف میخواد تایم درسیشو تو هفته بعد ببره بالا.این هفته 40 تا خونده هفته دیگه با خودش برنامه میریزه:من باید 55 تا بخونم...اخه کنکوری عزیز! یهو 15 ساعت؟چه خبره؟؟؟
برخی فواید دید منتطقی:1.وقتی با تایم رویایی برنامه میریزی 2روز میگذره میبینی نمیرسی بهش هم افسرده میشی هم ول میکنی.این میشه که یه هفته ات به فنا میره...

2.اگه منطقی بریزی.وقتی اخر هفته تایمارو جمع بزنی میبینی رسیدی بهش!کل خستگی دنیا از تنت در میره و خوشحال از اینکه رسیدی به چیزی که خواستی...

3.با اون تایم غیرمنطقی مثلا تعیین میکنی 300تا تست فیزیک.بهش نمیرسی برنامه هفته های بعدم خراب میشه.



در ضمن تو برنامه تون تفریح یادتون نره.این تفریح میتونه شامل هرچیزی باشه ولی سعی کنید اینترنت  یا تیلویزیون نباشه.برید بیرون ...


شاید نکات پیش پا افتاده ای گفتم اما خیلی ها  رعایت نمیکنن....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.